Виживання в маскультурі часто зображається некоректно. Це призводить до ризиків при відтворенні дій з фільмів, ТВ-шоу чи ігор в реальності.
Виживання, як і навички пов’язані з ним, цікавлять багатьох, і цей інтерес з часом тільки зростає. Чого варта лише поява окремої субкультури “виживальників“. В XXI сторіччі в пошуках інформації ми найчастіше звертаємося до онлайн пошукових систем. Нижче для прикладу представлений тренд звернень до пошукового сервісу Google.com за ключовими словами “виживання” і “survival” за останні 5 років.
Як бачите, тренд не те що не падає, а й навпаки – періодично навіть зростає під впливом наступних подій: катастроф, конфліктів, виходів фільмів та ігор за темою тощо. Пошуковим запитам притаманна відмінність по географії і мовам, але куди цікавіше звернути увагу на результати цих запитів.
В умовах стабільного зростання тренду не дивно, що попит народжує пропозицію. Генератором цієї пропозиції стає маскультура з її засобами масової інформації: кіно, науково-популярними програмами, тв-шоу, відео іграми, тематичними форумами, групами в соцмережах і т.і. Тому люди, які шукають інформацію про виживання і навички, часто знаходять на перших позиціях пошуку не довідники і спеціалізовану літературу, а різного роду фільми, програми, ігри тощо,
Тож якщо ви хочете використовувати ті ж фільми, ігри та передачі для вивчення виживання, то слід обов’язково брати до уваги цілі та особливості обраного носія. Не забувайте також, що виживання в маскультурі рідко показується таким, яким воно є в реальності. Часто зображувані техніки піддаються різним модифікаціям для кращої відповідності інтересам своїх творців, монетизації, і розширенню потенційної цільової аудиторії.
Тому в наступних статтях ми б хотіли звернути увагу на деякі з особливостей та недоліків в різних носіях маскультури, дотичних до тематики виживання.
Залишити відповідь