Сьогодні розглянемо використання ATC для спускання мотузкою на практиці.

Важливо!
ATC (від Air Traffic Controller) – різновид страхувально-спускового пристрою, що широко застосовується для страхування пересування вздовж скельних маршрутів, для організації спускання, для підіймання вздовж мотузки тощо. Окрім назви ATC вам можуть зустрічатися й народні назви: “кошик”, “стакан”, “шайба” тощо. На додачу, можуть траплятися й назви, що є похідними від конкретних продуктів, які належать до цього типу пристроїв: Guide, Reverso тощо.
Відео вище демонструє використання ATC для спускання мотузкою. Як можна бачити, у відео використовується спускове подовження (rappel extension) для страхувально-спускового пристрою ATC, що виконаний з анкерної стропи First Ascent Dyneema 13mm. Цей подовжувач зберігає вам можливість доступу до First Ascent Guide задля його контролю під час спускання. Але він також дозволяє зафіксувати страхувальний прусик не в стегнову петлю, а безпосередньо в основну петлю вашої індивідуальної страхувальної системи (ІСС).
Таким чином ваше спускання стає більш безпечним, оскільки прусик більше не може впиратися в спусковий пристрій, втрачаючи свою здатність блокувати рух основної мотузки у випадку зриву, удару об рельєф чи втрати свідомості.
Спорядження, що використовується у відео:
- Страхувально-спусковий пристрій First Ascent Guide.
- Карабін FA HMS Autolock.
- Карабін FA Proton.
- Анкерна стропа FA Dyneema 13mm.
- Основна мотузка – Tendon Static 10mm.
- Допоміжний шнур – Tendon Reep 6mm.
На випадок якщо при вас не виявилося ATC, а натомість ви маєте страхувально-спусковий пристрій типу Figure 8, радимо звернути увагу на нашу статтю присвячену спусканню з використанням Figure 8.
Залишити відповідь